старите манекени

витрините захвърлят удивени
през обсидиановите си вени

не туй което във париж съгледа
синът на крачола с далекогледа

а голи манекени пак такива
без дрехи както липо им отива

и аранжорките същи дриади
увиват окол тях снагите млади

загръщат ги с гирлянди и с лиани
перуки мигли атрибути длани

и зеленчуците са от пластмаса
и струва ти се че по гурко лазят

танцувайки туист тъй съкровени
пластмасовите голи манекени

привечер ах  далече са вразите
и между тях секс кукла се размята

с букла навита съща ученичка
не тропкай тъй по мен мило момиче

отде си слязла ето ме при шипка
не ме гони виж кирил и методий

решиха като вас да потанцуват
и коленете им се гънат щурави

кога бе  дъжд среднощ туристи куки
витрините подминаха безуки

но аз видях и снимах клип с туиста

5 Отговора to “старите манекени”

  1. но как да си откъсна теменужка
    балада за отвесния туис
    и за туиста въобще
    в английска тоалетна наще
    ил както моктесумка вика туилетьл

  2. foxe Says:

    ‘не тропкай тъй по мен мило момиче’😀 фаворит…!

  3. а ватменьт огризката от пура
    си гризкаше докато пуши

  4. rododendroon

  5. kuklowoda Says:

    яко стихче – еуфоризъм същи :)))

Вашият коментар

