без име

през аушвиц и манхайм през остерайх
пристигнах в най известния концлагер
под кула в кьонигсберг където
на  гретхен манаф се правеше
и го попитах кобилата що яздеше
с плащ от брокат в свила бродирана
кой си ти дух- духът на харолд той ми каза
жена ми беше мустаката и още е
и минах край статисти- заровени до шия в пясъчник
не ни подритвай молеха ме- и без туй
няма да ни се плати за снимките

о дух сходен мастиите са гузни
ти дух сходящ от исходяща информация

природата търпи разнообразие в близкото минало
негде из хамбург-  шествие пълзеше
в чест на тошо софийския диктатор

5 Отговора to “без име”

  1. kuklowoda Says:

    яко😀

  2. тук смея да твьрдя
    че и на мен си ми харесва
    ама не бях сигурен доколко не сьм сбил нещата до мук защото
    бих искал да е разбираемо и за четящите освен че ми е кеф да си го пиша
    нали -посланието-

  3. kuklowoda Says:

    досев само така🙂

  4. zanov Says:

    (y)

Вашият коментар

