Очаквайте новият фестивал на лошия вкус

края на септември,  ателие пластелин,  somehow coming soon

6 Отговора to “Очаквайте новият фестивал на лошия вкус”

  1. dittablack Says:

    знаех си, че един ден ще станем снъф самураи😀

  2. kuklowoda Says:

    диана заяви, че е открила нови попълнения за нашата китна пост-психиделична трупа. а според мен алекс съвсем слънчаса – предният му постинг просто кърти :)))))))

  3. хахаха, не съм слънчасал, просто се чудех къде отиде предишният ми постинг

  4. prodan Says:

    da se stjagame znachi

  5. kuklowoda Says:

    да, нема начин😀

  6. аз бЯХ В стар оба4е в неделя- грешката е моя на излизане кого -занков
    с некви арматури врьх багажника…

Вашият коментар

